Reklamácia 

Vybavujeme je rýchlo a jednoducho, bez vyplňovania zbytočných formulárov, pretože svojim zákazníkom dôverujeme.


Reklamácia poškodeného tovaru (napríklad ohnuté cedule)         

Ak po prijatí zásielky zistíte, že počas cesty došlo k poškodeniu, na účely postúpenie reklamácie dopravcovi vás požiadame o zaslanie týchto dokumentov na email info@garage-store.sk .


Informácie o zásielke = číslo faktúry alebo objednávky
Fotografie v 5tich variantoch
Celkový pohľad na vonkajší obal
Detail obalu v mieste poškodenia
Adresná PPL / DHL etiketa
Výplne a umiestnenie tovaru v balení
poškodený tovar
Fotografie musia byť v kvalite aspoň 640px.


Či už dopravcu reklamáciu uzná alebo nie, Vašu objednávku pošleme obratom znova.


Výmena tovaru (napríklad veľkosti tričiek)
Môže sa stať, že objednaný tričko Vám úplne nesedí. Stane sa. Pošlite ho späť poštou a ja pošlem obratom tú Vašej správnu veľkosť. Lepšie je dopredu skonzultovať či je veľkosť skladom na 00420 605 417 014 alebo info@garage-store.sk. 

Vrátenie tovaru
Nepáči? Nevadí. Nemusíte to nijako zdôvodňovať a nebudeme sa na vás mračiť. Tovar pošlite späť spoločne s faktúrou a číslom Vášho účtu na adresu uvedenú na faktúre. Peniaze vrátime obratem. Zkrátka žiadne zbytočné úradovania

  • registrovať

Registrácia nového účtu

Máte už účet?
Prihlásiť sa alebo obnoviť heslo